close

有些對自己的不滿意,自己好多的缺點,阿凡達的耳朵、兔牙、...

導致我的表現沒有自信的魅力和氣勢,這幾天的我一直focus在自己的信心建立上

公司的學姐學長們說只有有自信的人才能發出光芒和潛力... 可是我真的可以嗎? 對自己沒有信心的朋友也可以用在自己身上哦

23u3pf.png

 

給自己洗腦的療程:我可以的

Imperfection is beauty, madness is genius. and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring. -marilyn monroe 不完美的完美

you gain strength, courage, and confidence by every experience in which you stop to look fear in the face. 經過10幾次的一次次努力和試鏡

失敗不一定是你不好,只是它不適合你.一次次的試鏡都學到不同的經驗,雖然不成功.但現在的我不會氣餒,我會更努力

what doesn't kill us makes us stronger...bear this in mind. be strong, and if something is yours in this life, no one can take it from you...it will go, but will come back to you forever. if it goes and doesn't come back, don't forget the beauty of space, because what doesn't come back to you again wasn't yours from the beginning. 爸爸說,是你的就是你的.不是你的勉強不來...

多元化的套用在這裡應該是ok的吧我想~嘻嘻!

k369h0.jpg

arrow
arrow
    全站熱搜

    serenabunny 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()